Ben Türkçe Konuşma İçin Müteşekkir

Turkish is HardAma eğer başka dil’da konuşsan, sen başka bir kişin gibi olacak

Note: This is the first time I am attempting to write more than a sentence in Turkish, so pardon me 🙂

8 sene önce ben Türkçe oğrendim, ve 2 ayda da oğrendim! O zamanda benim Türkçem daha iyiydi, ama bu günler benim konuşmam daha kötudu. Hatirladim ki benim düşüncelerim Türkçedir. Iki farkli kez de, iki farkli kişi inandi ki ben Türküm: birinci kez Lefke’de, telefonda konuşuyordum bir kız ile ve o diye ben Türküm; ikinci kez Londra’da, bir donerci ile konuşuyordum ve sonra o sordu ki “sen Türkün, degil mi?” Güldüm beh! “Ben nasil Türküm?” sordum. Kafamda duşundum ki “benim rengim gormuyormusun abi?” Onlar iyi zamanlardi, inan beni. Ama türkçe konuşabilirim, Allah şükür!

Leave a Reply

